.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح ممنوعيت واردات برنج به كشور

نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي از ارائه طرح ممنوعيت واردات برنج به كشور در كميسيون اقتصادي مجلس خبر داد.

عزت الله يوسفيان امروز در مراسم افتتاح خستين نمايشگاه تخصصي برنج شمال كشور افزود: با تصويب اين طرح از واردات برنج به داخل كشور جلوگيري خواهد شد.
وي با بيان اين كه هم اكنون مصرف سالانه برنج در كشور دو ميليون و 400 هزار تن است افزود: توليد سالانه كشور دو ميليون تن است و اين در حالي است كه بيش از 400 هزار تن برنج از خارج به كشور وارد مي شود.
يوسفيان ملا با انتقاد از روند فعلي توليد و واردات برنج در كشور و حمايت و نظارت نداشتن دولت در اين بخش انتقاد و تصريح كرد: متاسفانه مقدار زيادي از برنج توليدي كشاورزان در سال گذشته نيز همچنان در كارخانه ها و در دست كشاورزان باقي مانده و خريداري نشده است.
نماينده مردم آمل ادامه داد: با اين وجود متاسفانه همچنان شاهد واردات بي رويه برنج به كشور هستيم.
نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي نيز با بيان اينكه حمايت دولت در مراحل توليد و پس از آن بسيار كمرنگ است انتقاد كرد و گفت: هم اكنون كشاورزان در بخش توليد و بعد از آن با مشكلات زيادي مواجه هستند به طوري كه سرگرداني كشاورزان به بخش توليدي كشور ضربه وارد خواهد كرد.
حسينعلي قاسم زاده افزود: طرحي در دست اقدام است كه كشاورزان و نماينده هاي آنان در تعيين نرخ محصولات كشاورزي در شوراي اقتصاد حضور داشته باشند.
وي با اشاره به اينكه هم اكنون نگاه حمايتي از بخش هاي روستايي در كشور رو به افزايش است ادامه داد: بيمه كشاورزان در كشور در حال اجراست كه اين طرح بايد فراگير شود.
در اين نمايشگاه واحدهاي شاليكوبي داران، تعاوني هاي توليد كشاورزي، شركت هاي بسته بندي و شركت هاي تحقيقاتي برنج توانمندي هاي خود را در 40 غرفه به نمايش گذاشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.867 seconds.